F.A.Q.
Over Metalstore Metalstore is een e-commerce bedrijf dat onderdeel uitmaakt van A-Team Computers. Metalstore is opgezet om te voorzien in de behoefte aan een grote en goed toegankelijke database voor betaalbare muziek en films in digitaal formaat. Naast goedkope collecties op het gebied van muziek en film is er binnen de site ruimte gecreëerd voor een tweedehands CD en DVD afdeling. Bedrijfstechnische gegevens: Metalstore wordt beheerd door A-Team Computers Hoe bestel ik? Door op het gewenste artikel te klikken plaats u het in uw winkelwagentje.
Dit betekent slechts dat u het gekozen artikel meeneemt op uw verdere
wandeling door de winkel. U heeft op dit moment dus nog niets gekocht.
Als u klaar bent met winkelen kunt u met de artikelen in uw winkelwagentje
naar de kassa gaan door te kiezen voor "bestellen". Wat zijn de verzendkosten? Hoe kan ik Metalstore bereiken? De meest eenvoudige manier om contact met ons te krijgen is via e-mail.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Metalstore Top
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij streven ernaar om uw zending zo spoedig mogelijk te versturen. De
aanbiedings-CD's en DVD's leveren wij meestal vanuit voorraad en gaan
binnen een werkdag nadat uw bestelling binnen is de deur uit. Hoe weet ik of iets verzonden wordt? Veilig betalen
Bij Metalstore vinden we dat het waarborgen van uw privacy een van de hoogste
prioriteiten heeft. (zie ook Hoe zit dat met privacy?).
Buiten onze administratie is niemand op de hoogte van uw gegevens. U kunt
er op vertrouwen dat uw gegevens bij ons veilig en discreet zullen worden
behandeld.
Verstuurt Metalstore ook naar het buitenland? Jawel,
wij versturen ook zendingen naar het buitenland. Op dit moment versturen
wij DVD's alleen binnen Europa, maar op verzoek en tegen extra verzendkosten
kunnen wij ook naar andere bestemmingen verzenden. Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland Voor
betalingen vanuit het buitenland kunt u gebruikmaken van de betaalmethode
paypal of overmaking. Met de huidige europese wetgeving mogen overboekingen
niet meer kosten dan landelijke overboekingen! U heeft daarvoor wel ons
IBAN en evt BICcode nodig: IBAN: NL85PSTB0005873595
BIC: PSTBNL21
Wat en hoe kan
ik retourneren?
Zoals al genoemd
in "Hoe bestel ik?" kan het voorkomen
dat u achteraf spijt krijgt van uw aankoop. Om dit te verhinderen (wij
zijn niet tevreden met een klant met spijt) bieden wij u een aantal verschillende
mogelijkheden.
Garantiebepaling:
Bij technische gebreken aan het product, die slechts aan het licht komen
na opening van de verpakking, geldt uiteraard dat u het product aan ons
kunt retourneren. Wij sturen u dan een u een nieuw exemplaar toe. Neemt
u, voordat u iets retourneert, eerst contact op
met ons!
Hoe
zit dat met privacy?
Metalstore is van mening dat privacy van het grootste belang is, zowel in
de normale maatschappij als op het internet. Wanneer u een bestelling
bij ons plaatst, stelt u ons bepaalde persoonlijke gegevens ter beschikking.
Buiten onze administratie zal niemand op de hoogte zijn van uw gegevens.
U kunt er op vertrouwen dat uw gegevens bij ons veilig en discreet zullen
worden behandeld. Wat
als een artikel niet meer leverbaar is?
Wij putten uit een beperkt assortiment CD's en DVD's. Het zou kunnen voorkomen
dat een bepaald artikel wel in onze catalogus staat, maar niet meer leverbaar
blijkt. Helaas kunnen wij daar niets aan doen en er kunnen dan ook geen
rechten aan worden ontleend. Indien u het bedrag overgemaakt heeft, storten
wij het bedrag terug op uw bank- of girorekening of geven u een tegoedbon
ter waarde van het overgemaakte bedrag. Heeft u een klacht of bent u ontevreden?
Wanneer u ontevreden bent of een klacht heeft laat het ons alstublieft
weten. U biedt ons daarmee de kans iets aan uw ontevredenheid te doen.
En voor die geboden kans zijn wij u erg dankbaar.
De meest efficiente wijze is een email te sturen naar ons
e-mailadres. Wij zullen uw mail beslist met de grootst mogelijke zorg
behandelen. U kunt uw klacht ook telefonisch ((+31) 06-55334707 op werkdagen
tussen 10.00 en 14.30 uur) aan ons melden.
Kan ik op de hoogte gehouden worden van akties?
Als u wilt dan kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wij houden
u dan via e-mail op de hoogte van onze aanbiedingen en (aankomende) nieuwe
titels. Deze dienst is gratis en vrijblijvend. U kunt zich aanmelden voor
de nieuwsbrief op de bestelpagina
Hoe zit het met de BTW?
Alle artikelen die u bij ons koopt zijn inclusief BTW geprijsd. Zo komt
u achteraf niet voor verrassingen te staan. Waar kan ik de algemene vekoopvoorwaarden vinden?
Op
al onze activiteiten zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden van toepassing.
|